Dzień 1
19 maja (czwartek)
- 9.40–10.25 – Co w prawie piszczy- prawny niezbędnik oświatowy – stan na maj 2022. Katarzyna Zychowicz
- 10.25–11.05 – App smashing – nowy trend w edukacji. Agnieszka Halicka
- 11.05–11.35 – VR i AR w laboratoriach przyszłości i szkole XXI wieku. Eksperyment sztucznej ręki.
- 11.50–12.20 – Metody aktywizujące na lekcjach matematyki z wykorzystaniem narzędzi TIK. Agnieszka Ogiegło
- 12.20–12.40 – Multimedialne narzędzia w pracy z uczniami ze SPE i z całą klasą. Sebastian Wasiołka
- 12.40–13.10 – Szkolny społecznik – tworzymy w szkole wolontariat. Barbara Chyłka
- 13.10–13.40 – Czy myślenie krytyczne jest lekiem na fake newsy. Marzanna Nowacka-Duda
- SALA I – Warsztat 1 – Aktywne Laboratoria Przyszłości. Łącz, twórz, programuj i baw się! Marta Szłapka, Katarzyna Ciołek
15.00–15.45 – Grupa 1
15.45–16.30 – Grupa 2
16.30–17.15 – Grupa 3
- SALA II – Warsztat 2 – Słyszę, widzę, czuję. Jak (nie) uczą się małe dzieci. Renata Idzik
15.00–15.45 – Grupa 2
15.45–16.30 – Grupa 3
16.30–17.15 – Grupa 1
- SALA III – Warsztat 3 – „STEM – Rewolucje” czyli jak Laboratoria przyszłości mogą odmienić edukację STEM. Zbyszek Karwasiński
15.00–15.45 – Grupa 3
15.45–16.30 – Grupa 1
16.30–17.15 – Grupa 2
Dzień 2
20 maja (piątek)
- 9.00–9.30 – Maszyny zamiast ludzi? O kompetencjach przyszłości. Małgorzata Rabenda
- 9.30–10.00 – Od pomysłu do przemysłu, wykorzystanie technologii przyrostowej w realizacji projektów uczniów. Artur Tutka
- 10.00–10.30 – Edukacja zawodowa w erze IV rewolucji przemysłowej. Krzysztof Toczydłowski
- 10.30–11.00 – Nowe technologie na językach, czyli dlaczego warto zainwestować w pracownię językową. Sebastian Rorbach
- 11.15–11.45 – Sztuczna inteligencja w szkole. Fakty i mity o sztucznej inteligencji. Ewa Szpot
- 11.45–12.15 – Drony edukacyjne w polskiej szkole. Pierwszy w kraju dron zbudowany z klocków. Marek Krygier
- 12.15–12.45 – STEAM owe przedszkole, czyli o pobudzaniu ciekawości dzieci do wielowymiarowego poznawania świata. Renata Idzik
Zgłoś się w najniższej cenie
OFERTA FIRST MINUTE