Dzień 1
6 października (czwartek)
- 9.40–10.35 – „Dając sobie, dajesz innym” czyli jak podążać w stronę self-care.
- 10.35–11.05 – Rola ZPE w kształtowaniu kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli.
- 11.05–11.25 – Praca – pasja czy rozczarowanie? Jak pomóc uczniom odnaleźć swoje miejsce na rynku pracy.
- 11.40–12.15 – Awans zawodowy na starych i nowych zasadach – analiza zmian w Karcie Nauczyciela 2022.
- 12.15–12.50 – Udostępnianie informacji publicznej przez szkołę – zadania dyrektora.
- 12.50–13.10 – Rozwiązania hybrydowe w edukacji, czyli jak połączyć naukę w szkole i naukę zdalną z użyciem monitorów interaktywnych i kamer.
- 13.10–13.40 – Nowe rozporządzenie w sprawie wykazu zajęć prowadzonych przez specjalistów.
- 13.40–14.20 – Jak pokolorować Polską szkołę.
- SALA I – Warsztat 1 – Aktywne laboratoria przyszłości – łącz, twórz, programuj i baw się!
15.15–15.55 – Grupa 1
15.55–16.35 – Grupa 2
16.50–17.30 – Grupa 3
17.30–18.10 – Grupa 4
- SALA II – Warsztat 2 – Drukarka 3D w placówce edukacyjnej.
15.15–15.55 – Grupa 2
15.55–16.35 – Grupa 3
16.50–17.30 – Grupa 4
17.30–18.10 – Grupa 1
Przerwa kawowa – 16.35–16.50
- SALA III – Warsztat 3 – Selekcjonujemy odpady z robotem Irkiem, czyli nauka programowania z grupie zróżnicowanej.
15.15–15.55 – Grupa 3
15.55–16.35 – Grupa 4
16.50–17.30 – Grupa 1
17.30–18.10 – Grupa 2
- SALA IV – Warsztat 4 – Tworzenie interaktywnych miast – kreatywne połączenie modelowania, mikrokontrolerów, robotyki, druku 3D oraz narzędzi do lutowania.
15.15–15.55 – Grupa 4
15.55–16.35 – Grupa 1
16.50–17.30 – Grupa 2
17.30–18.10 – Grupa 3
Dzień 2
7 października (piątek)
- 9.00–9.40 – Higiena cyfrowa – czym jest i jak właściwie o nią zadbać.
- 9.40–10.10 – Darmowe materiały edukacyjne dot. Python wspierające nauczycieli w SP 7-8 i LO w kontekście laboratoriów 3D.
- 10.10–10.40 – Technologie 3D w edukacji – jak wykorzystać je na lekcjach.
- 10.40–11.10 – Zarządzanie usługami informatycznymi na poziomie organu prowadzącego – wyzwania, możliwości, przykłady.
- 11.25–11.55 – Gamifikacja w szkole.
- 11.55–12.25 – Praktyczne wykorzystanie połączenia skanu i druku 3D w szkole.
- 12.25–13.05 – Naukowy potencjał dźwięku.