HARMONOGRAM

Dzień 1

6 października (czwartek)

REJESTRACJA UCZESTNIKÓW

8.30–9.30

ROZPOCZĘCIE KONGRESU

9.30–9.40
  • 9.40–10.35 – „Dając sobie, dajesz innym” czyli jak podążać w stronę self-care.
  • 10.35–11.05 – Rola ZPE w kształtowaniu kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli.
  • 11.05–11.25 – Praca – pasja czy rozczarowanie? Jak pomóc uczniom odnaleźć swoje miejsce na rynku pracy.

PRZERWA KAWOWA

11.25–11.40
  • 11.40–12.15 – Awans zawodowy na starych i nowych zasadach – analiza zmian w Karcie Nauczyciela 2022.
  • 12.15–12.50 – Udostępnianie informacji publicznej przez szkołę – zadania dyrektora.
  • 12.50–13.10 – Rozwiązania hybrydowe w edukacji, czyli jak połączyć naukę w szkole i naukę zdalną z użyciem monitorów interaktywnych i kamer.
  • 13.10–13.40 – Nowe rozporządzenie w sprawie wykazu zajęć prowadzonych przez specjalistów.
  • 13.40–14.20 – Jak pokolorować Polską szkołę.

OBIAD

14.20–15.15

WARSZTATY w 4 grupach

15.15–18.10
  • SALA I – Warsztat 1 – Aktywne laboratoria przyszłości – łącz, twórz, programuj i baw się!

15.15–15.55 – Grupa 1

15.55–16.35 – Grupa 2

16.50–17.30 – Grupa 3

17.30–18.10 – Grupa 4

  • SALA II – Warsztat 2 – Drukarka 3D w placówce edukacyjnej.

15.15–15.55 – Grupa 2

15.55–16.35 – Grupa 3

16.50–17.30 – Grupa 4

17.30–18.10 – Grupa 1

 

Przerwa kawowa – 16.35–16.50

 

  •  SALA III – Warsztat 3 – Selekcjonujemy odpady z robotem Irkiem, czyli nauka programowania z grupie zróżnicowanej.

15.15–15.55 – Grupa 3

15.55–16.35 – Grupa 4

16.50–17.30 – Grupa 1

17.30–18.10 – Grupa 2

  •  SALA IV – Warsztat 4 – Tworzenie interaktywnych miast – kreatywne połączenie modelowania, mikrokontrolerów, robotyki, druku 3D oraz narzędzi do lutowania.

15.15–15.55 – Grupa 4

15.55–16.35 – Grupa 1

16.50–17.30 – Grupa 2

17.30–18.10 – Grupa 3

CZAS WOLNY

18.10–20.00

KOLACJA I WIECZÓR INTEGRACYJNY

od godz. 20.00

Dzień 2

7 października (piątek)

ŚNIADANIE

7.30–9.00
  • 9.00–9.40 – Higiena cyfrowa – czym jest i jak właściwie o nią zadbać.
  • 9.40–10.10 – Darmowe materiały edukacyjne dot. Python wspierające nauczycieli w SP 7-8 i LO w kontekście laboratoriów 3D.
  • 10.10–10.40 – Technologie 3D w edukacji – jak wykorzystać je na lekcjach.
  • 10.40–11.10 – Zarządzanie usługami informatycznymi na poziomie organu prowadzącego – wyzwania, możliwości, przykłady.

PRZERWA KAWOWA

11.10–11.25
  • 11.25–11.55 – Gamifikacja w szkole.
  • 11.55–12.25 – Praktyczne wykorzystanie połączenia skanu i druku 3D w szkole.
  • 12.25–13.05 – Naukowy potencjał dźwięku.

PODSUMOWANIE, WRĘCZENIE NAGRÓD, ZAKOŃCZENIE KONGRESU

13.05–13.20

WŚRÓD PRELEGENTÓW

Brak miejsc. Zgłoszenia jedynie na listę rezerwową po wysłaniu wiadomości e-mail na adres: kongres@tikwedukacji.pl